Follower Tersayang

Saturday, May 21, 2011

Saya harus fokus...

Ya! 

Saya harus fokus.

Saya harus ketepikan perasaan peribadi terhadap kawan-kawan saya sekarang ini. 

Saya tak marah. Jauh sekali terkilan. Cuma saya sedih sebab hari-hari bersejarah itu nanti saya tak dapat kongsikan kegembiraan ini bersama kawan-kawan yang pernah bersama-sama dulu. :-) Lagipun diorang semua jauh-jauh.

Saya harus fokus. Walaupun begitu saya beruntung punya seorang kawan yang tak jemu-jemu bertanya bila, bila dan bila. Akhirnya saya bagitau dia. Dan tak sangka dia free dan nak datang. Walaupun siapa yang datang nanti adalah orang yang jauh dari jangkaan saya. Thanks... 

Ct,
Thanks 4 everything. Sekarang ni ct, aku tanak fikir apa-apa.  Aku nak cantik je waktu tu. :-)

Saya tak nak tulis banyak-banyak. Takut nanti kenyataan saya disalahertikan atau dengan kata lain ada yang tersinggung. Walaupun sekarang ni ada seseorang yang begitu dekat dengan saya sudah mencalarkan sikit hati saya. Mungkin dia tak perasan dgn ayat2 dia. Tapi takpe. Saya kena faham situasi dia. Saya cuma sedih. Ok. Fullstop. 

Tapi fakta yang tak mampu saya sangkal dalam kepala saya adalah..... ok. Tak boleh bagitau kat sini. Simpan dalam hati. Apa-apapun, wish me luck blogger-blogger sekalian. Dan... tahniah untuk diri sendiri. Alhamdulillah. 

Lagi 15 hari.

p/s : .............................. blank. Cepatlah masa berlalu..... Dan saya tahu, lepas ni everything will going back to normal. Yeah.

5 comments:

Atie iskandar said...

sbar ea kak.. nie sumer dugaan..
insyaallah nnti sume akn jd cm sdiakala..

btw, congrate my sis!!
smoga pertunangan nie kekal ke jnjg pelamin dan bahagia sampai akhir hyt!

CintaZulaikha said...

woit2 pehal nih...ala nad, bak kata ko dlu. tak mungkin sumer dtg kan..taperlah, yg penting ko positif ek..mungkin drg ada masalah kot..huhu

ps: aku tak baca lagi apa yg korg bualkan tuh..nti aku baca ek..klu tak aku tak paham apa yg buat ko terguris..sabar ek Nad..maintain cun nti..kekekke

Hanny Esandra said...

atie,
okies.. thankssss.. amin.. harap2 macam tu la..

ct,
hehhehe.. ye la.. aku takde ape pun, tp biasalah mcm aku ckp just sedih. Aku faham sangat2.. tapi cuma nk luahkan aku sedih je. saat2 best cmni tak dpt berkongsi. tu je..

p/s: ko mmg tak dapat baca pun, sebab ni dalam henfon..hehehe.. aku tnggu ko 5/6 ni!

JeeMacey said...

nk tawen ke?..hehehe

Hanny Esandra said...

cik jee..
bukan kawen.. tunang je.. hahaha.. msti cik jee kata sy emo aje lebey..