Follower Tersayang

Monday, June 27, 2011

Tak Sangkanya!

Hai kawan-kawan! 

Dalam pada mood saya lari entah ke mana, saya terjumpa ini dalam satu blog. Dan blog dia, dia review novel saya. Saya sangat terharu. Saya baca apa yang dia tulis. Saya ingatkan ada mana-mana cacat untuk dia komen, tapi apa yang saya baca semuanya yang okey-okey aje. :-)

Tapi kalau ada komen kritikan membina pun saya terima. Ternyata si dia ini merubah mood saya. :-) 

Terima kasih.:-) Nah! Ini yang dia tulis....

tahu rasa cinta
assalamualaikum

mula mula aku nak rase terharu 8 jam sebab tak sangka pulak ramai yang tertarik nak join cabaran 30 hari versi aku tu.. terima kasih korang.. hee


*pic from google

haa ok.. aku baru je habis bace novel ni.. novel ni best giler kot.. penoh dengan aksi selamber hero cerita ni.. keh3..

kalau bace novel laen aku banyak berangan tapi bace novel ni aku banyak gelak.. aku suke watak anuar sebab die memang rock kapak.. sanggup buat ape saje demi nak memiliki hati erzalina..

sanggup jugak berdepan dengan walid erzalina yang garang tu.. macam macam pak haji uji die tapi die selamber je lalui ujian tersebot..

aku tak suke watak rafiyuddin walaupon die macam peserta imam muda.. ekeke.. sebab die pon ade hati dengan erzalina..

korang agak erzalina pilih sape? anuar ke rafiyuddin? eh bace la sendiri.. koh3..


Ini link dia kut-kutlah ada yang tak percaya. Kut-kutlah ada yang ingat saya ni nak 'up' novel sendiri... :-)

6 comments:

ezy.fia said...

eh.. awk penulis novel tu??
cam xpercaye..
biar betol ni..
haha..
pape pon novel ni mmg best!
suke sgttttt~
teroskn berkarya ok..
=)

Unknown said...

woah! untung la ezy. ehehee

Unknown said...

cik ezy mmg suka baca novel...:) nnt nak beli la novel ni..

CintaZulaikha said...

kihkihkihkih...baguih la tuh nad...

Atie iskandar said...

da bape kali cari xjumpe pon novel akk yg nie.. geram..

Hanny Esandra said...

cik ezy,
terima kasih byk2 atas sokongan..

eyfaalias,
hehehe... thanks sudi singgah sini..

cik aish,
oh ya ke.. alhamdulillah..

ct,
alhamdulillah.. semoga murah rezeki aku.. kalau kita wt nvl dgn ikhlas, insya-allah msti ada yg suka.. :-)

atie,
tmpt awk takde ke? cri kat popular or mph.. kdg2 tak semua tpt ada.. :-(